anasayfa | blog hakkında | yazarlar



j harfi

Birşeyler yazmak isteyip, elimde bir sürü isim olmasına rağmen karar verememekten dolayı bir sessizlik vardı tarafımdan. Bozmaya karar verdim. Joan as a Police Woman mı Jolie Holland mı derken ikisi de dedim. Ama önce Jolie.

Jolie Holland Texas'lı bir müzisyen, The Be Good Tanyas'ın kurucularından, ve de folk-jazz-indie gibi bir tarz tutturmuş. Springtime Can Kill You (2006), Escondida (2004) ve Catalpa (2003) olmak üzere 3 stüdyo albümü var.



Şöyle bir klibiyle başbaşa bırakıyorum sizi, resmi sitesinden ve maysipeysinden şarkılarını dinleyebilirsiniz.




Jolie Holland Resmi Sitesi
Jolie Holland Mysipeysi


________________________________________________________

Sonra efendim, Joan as a Police Woman var. Kendisi Radarlive'da merakla beklenen isimlerden biri (tarafımca).



Maine'li bu hanım, Antony and the Johnsons'ın Antony'sinin son zamanlarda en beğendiği sanatçılardan olmakla birlikte gerçekten de çok hoş müzik yapıyor.Hem keman hem piyanoda inanılmaz şeyler yaratıyor kendisi.

Şöyle de video koyayım tam olsun:



Joan As A Police Woman Resmi Sitesi
Joan As A Police Woman Maysipeysi

Posted by Adsız 21:45

7 Comments:

  1. efe said...
    evet evet evet
    bekliyoruz heyecanla
    serdarcharliebrown said...
    ben tanımıyordum.
    Unknown said...
    joan elton john, lou reed, dave gahan gibi isimlerle çalışmakla kalmamış, jeff buckley'in de sevgilisi olmuş. yetenekli bir kişilik, takdir ediyoruz.
    Adsız said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    Adsız said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    Adsız said...
    Radar'a Joan'a ben.
    Miette, sen acayip müzikler dinliyorsun. Yani Magnetic Fields falan, Amerikalı folkcular, Smog'lar falanlar.
    Unknown said...
    bunu iltifat olarak kabul edesim geldi (:

Post a Comment