anasayfa | blog hakkında | yazarlar



shoegaze'in alacakaranlık suları

Fat Cat'ten çıkan bir grup olan the twilight sad, beni iki gündür esir almış durumda. Shoegaze olarak tanımlanabilecek bir müzik yapan grubun prodüktörü yine Fat Cat'ten tanıdığımız Max Richter. Fourteen Autumns & Fifteen Winters adlı LP leri de 3 Nisan'da piyasaya çıkmış. Çok farklı şeyler denedikleri pek söylenemez, ama yaptıkları işte bence harikalar. Artık daha fazla yer işgal etmeden sizleri myspace'e yönlendiriyorum.

Myspace

Posted by quarkie 16:30

5 Comments:

  1. kritik said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    Adsız said...
    şimdi bilmiyorum ne kadar etkili olabilir ama ben piçforku okumadan dinlemiştim ve sevmiştim. dünyanın en iyi shoegaze grubu değiller ben de öyle demedim zaten. "pöpülerite" de ayrı bir olay sanırım.
    kritik said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    Adsız said...
    "Yine de T. Sad stereogum un ve p4k ın ittirmesiyle dinlenmeye başladı."
    Hmm tamam o zaman. Dinlemeyelim en iyisi.
    "Nasıl avant-garde olunur? -1-" kitabınızı çok sevmiştim sayın arty yeni çıkacak olan 2inci volümünü heyecanla bekliyorum.

    Saygılar.
    kritik said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.

Post a Comment