anasayfa | blog hakkında | yazarlar



fırik folk

Hazır blog’da folk esintileri ortaya çıkmışken, ben de “ağır” derecede sevdiğim freak-folk yapan britanyalı David Thomas Broughton’ı tanıtayım dedim. Kendisinin şarkılarını belli seslerin tekrarı ve bunların bir süre sonra üstüste binmesiyle oluşturan bir tarzı var (loop pedallarını fazlaca kullanıyor). Vokal olarak da birazcık Antony’i andırmakta. Zat-ı allerinin The Complete Guide To Insufficiency ep’leri benim uzun süre dinlediğim albümlerden biri olmuştur. Son zamanlarda internete düşmüş olan yeni bir ”It’s In There Somewhere” isimli LP’si de var kendisinin. Ama bu LP yeni kayıtlardan ziyade daha önceden yayınlanmamış kayıtlardan oluşuyor ve baya bir lo-fi etkisi hakim Complete Guide To Insufficiency’e göre. Bu LP dışında bu yıl içerisinde "5 Curses" adında bir LP daha yayınlayacak ve bu sefer albüm yeni şarkılarından oluşacak. Her ne kadar bazı insanlara bu tarz sıkıcı ve anlamsız gelse de ben kendilerini şiddetle önermekteyim. Sadece teknik olarak değil aynı zamanda song writing konusunda da başarılı bir insan mistır Broughton. Şarkı sözlerinde geniş skalalardan farklı olaylara değiniyor ve gerçekten last fm’de de taglendiği gibi “yoğun” bir müzik yapmakta. İlgilendim, freak-folk’tan da tiksinmem diyenler için:

Myspace

David Thomas Broughton - Ambiguity


Posted by quarkie 13:40

1 Comment:

  1. Unknown said...
    benim hoşuma gitti valla.

Post a Comment