anasayfa | blog hakkında | yazarlar



BACKS AGAINST THE WALL


evet blog için biraz ilginç bir durum olacak ama bu sefer müzikal oluşumlar yerine bir televizyon dizisi tanıtma (?) niyetindeyim. tanıtmadan ziyade (yeterince tanınmış bir dizi olduğu için) bu dizi hakkında saçmalamak istiyorum. Bahsettiğim dizi Skins. çok eğlenceli. seks uyuşturucu partileeerrr ekseninde ingiliz gençliğinin maceralarını anlatıyor. aslında gayet klişe olmakla beraber mighty booshla beraber televizyon izlemek için iyi bir sebep olarak gördüm kendisini. dizinin en sıkı taraflarından biri de müzikleri, zaten hitap ettiği kesim olarak "indi gençlik" görüldüğünden midir yoksa dizinin yaratıcılarının da oldukça genç olmasından mıdır ya da sadece iyi muzikler çalmak istemeklerinden midir bilemicemama ilerleyen episodelarda adam and the ants, the hives, raconteurs, bloc party, thom yorke, magnetic fields, bright eyes gibi isimlerin şarkıları bulunmakta. ayrıca tony var. tony...*drools* trailer'ının the gossip'in büyük hiti standing in the way of control'un soulwax remixi eşliğinde çok çılgııııan bir rave partiden görüntüler içermesi cabası. bu videoyu izleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız.


veee asıl olarak..skins'i internetten izleyeceğiniz adres http://skins.plugged.tyl.cc/watch.php, çoktan birtakım bloggerları(hellö vendü) kendisine bağladı bile aradaki uploadlanmamış episodeları da myspace sayfalarından (http://www.myspace.com/e4skins ) izleyebilirsiniz.

Posted by ________ 21:38

26 Comments:

  1. Adsız said...
    aa bi dakka burasi hap atarim çılgınım rave is what i need miydi? çok çılgınsınız vallahi. hurray.
    ________ said...
    of anonimus çok pis ayar vermiş
    Adsız said...
    sıkıysa anonimıs olmadan versin berrahçım=]

    thumbs up for skins!
    Adsız said...
    et alors banane ya hıh
    ________ said...
    ahaha son anonimusu tanıyorum sanki;)
    Adsız said...
    BEN UĞUR AKTAŞ
    Adsız said...
    hayır ben UGUR AKTAŞ
    nóiway said...
    Uğur Aktaş 29 Temmuz 1967 Montmartre, Paris doğumludur. Sayısız tiyatro eserlerine imzasını atmış, Fransa'da kitapları ABS editions tarafından yayınlanmıştır. Başlıca yapıtları: Hibou, Madame Bo, Anatolia'dır. Fransa'da Hibou (Baykuş) isimli oyunu 2000 yılında Uluslararası 19. Bergerac edebiyat yarışmasında birincilik, 2001'de de 33. Arts et Lettres de France yarışmasında dramatürj ödülüne hak kazanmıştır. Bugün, mezun olduğu Saint-Benoit lisesinde fransızca öğretmenliği yapmaktadır. 1991'den bu yana da çeşitli karikatür dergilerinde: Kelaynaklar, Helalem, Osmancık, Nenecim gibi karakterlerini çizmiştir. Müzikle de ilgilenen Uğur Aktaş, sözü ve müziği kendisine ait 200'e yakın türkçe ve fransızca şarkıları vardır. Barış Manço, Sezen Aksu, Candan Erçetin, Sertab Erener gibi sanatçıların şarkılarına fransızca sözler de yazmıştır.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/U%C4%9Fur_Akta%C5%9F
    ________ said...
    zaaaaaaaaaa WIKIPEDIA YAZMIŞ KENDINE SDKLJDFKJSDKL
    Adsız said...
    şakamı ahahha ayyy geberin lan wikipedia amınıza koim o.ç bi fransızca derslerine grn ne kdar saygıdeğer kendi gözlerinizle görün ulan keşke kameraya çekip youtuba koysaydm
    Adsız said...
    berrak kopucannn kesin kendi yazmıştır ağauahaha abiiiiii kesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn para verip yazdırmıştr abii malımızı bilmezmiiz zuaaadmöfjksdasd açık radyo bu arada ugonun programı noldu lan skdskjklsjdds
    Adsız said...
    ben uğur sizi şikayet edicem mahkemeye vericem sürüm sürüm sürünün illallah sizden hayatımı mahvettiniz sizin yüzünüzden başımı durduramıyorum bi sağa bi sola 7.5 şiddetindeki deprem gibi sallanıo bunun hesabını sormasını bilirim !
    ________ said...
    HOCAM BİRİLERİ VİKİPEDİDE BİLGİLERİNİZLE OYNAMIŞ DOUM TARİHİNİZ 1989 GÖRÜNÜYO. BİDE DOUM YERİ BANLİEU YAZIO..:(
    Adsız said...
    nasıl olur senin telefonun nie kapalı evladım dövücem sizi afacanlar sizi sizi;)
    Adsız said...
    çabuk bak ugonun vikipedisine çabuk berrak dfjajkldsjkladsjkldas
    ________ said...
    fkjvhcjkhvkjxchvjkxch

    dsfkjshfjhdskjfshfd


    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1997 SULUKULE FGKJLHDKL
    Adsız said...
    abi kopp ayy ipyi bulcak kesin zua yandım abi gene down cesareti başıma iş aççak yalancı karı nie yazmadın tırstınmı hıh
    ________ said...
    abi yazdım editlemiş heralde dfskjhdfsdjkh
    Adsız said...
    allah cezasını versin kim yaptıysa onu ama ben biliyorum kimin yaptını zaten muskam çarpsın yüzünüze emi
    ________ said...
    ama mösyö ugur biz yapmadık
    Adsız said...
    vala mösyö bi suçum yok olsa suçum size bakışlar atarmıydım imalı imalı lise hayatında az peşinizden koşmadık sdfkhdskjjksdjkds
    Adsız said...
    günyelimiz bak sana şiir yazdık
    günyeli günyeli
    yedin beni günyeli
    aşkından bitap düştüm
    277 yaptım günyeli
    sen ben o sen ben ağuaaa
    neydi öyle aboovv
    işte budur ijzma günyeli unuttun beni
    nasıl;) affettinmi ugoş bizleriii bak gönlünü aldık;)
    Adsız said...
    harika olmuş. ama

    sen kimsin kıçıkırık
    üstünde dolce altında gucci
    bak bana mahmutpaşa
    gocunuyomuyum hiç
    sen kimsin kıçıkırık


    gibi bi eserim var benim hatırlatırım sana hıh
    ________ said...
    hocam bana mı dediniz
    Adsız said...
    SANA SANA SANA HEPİNİZE!
    Adsız said...
    birşey diyosanız yüzüme deyin sıkıyosa:@

Post a Comment