anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Strange House

Ne kadar nefret etseniz de onlar kendinlerinden gayet eminler ve pek birşeyi de takmıyorlar açıkçası. Hele sizin/onun/benim ne düşündüğüm hiç umurlarında değil. The Horrors hakkında nötr olan kimseyle karşılaşmadım şimdiye kadar; ya nefret ya hayranlık. Tamam anlıyorum, saçlarına başlarına, dar pantolonlarına sinir oluyor olabilirsiniz; fakat durun 2 dakika düşünün: sahneyi bu kadar dolduran ve izleyeni -iyi veya kötü- tepki vermeye bu kadar iten başka bir grup var mı şu an ortalıkta? Yok. İşte bu yüzden The Horrors seviyorum.

Uzun zamandır beklenen ve hakkında tonlarca dedikodu dönen debut albümleri artık bir isme, bir kapağa, bir trackliste ve bir çıkış tarihine sahip. Albümden çıkacak olan yeni single'ın adı Gloves. Albümün adı ise "Strange House". Kapak fotoğrafı, The Horrors üyelerinin yarattıkları goth-punk imajı muhteşem bir şekilde yansıtıyor. Tracklisting şu şekilde:




1. Jack The Ripper
2. Count In Fives
3. Draw Japan
4. Gloves
5. Excellent Choice
6. Little Victories
7. She Is The New Thing
8. Sheena Is A Parasite
9. Thunderclaps
10. Gil Sleeping
11. Train Roars
12. Death At The Chapel (UK Bonus Track)






The Horrors üyeleri, albümü kısa tutmaya özen gösterdiklerini söylemişler. Canlı performanslarındaki enerjiyi albüme taşımayı hedeflemişler. Kısa ve çarpıcı bir deneyim olsun istemişler. Albüm aynı zamanda sınırlı sayıda üretilecek olan iki disklik CD/DVD formatında da piyasaya sürülecekmiş-miş-miş-miş. Albümün Britanya'da çıkış tarihi 5 Mart 2007. Siz albümü beklerken, yeni videoya bir göz atın.






Son olarak size kendi isimlerini taşıyan EPlerinden, muhteşem Jack The Ripper'ı takdim ediyorum. İndiriniz dinleyiniz.

JACK THE RIPPA'!
JACK THE RIPPA'!

Posted by HIRT 03:00

4 Comments:

  1. ________ said...
    AHAHA JOSHUA VON GRIMMIN MUHTEŞEM SARI KAHKULU HERZAMANKI GIBI AHAHA
    !emona!d said...
    HORRORS MANYAĞI OLMA KAMPANYASI. KATILAN?
    :))
    zibakarcali said...
    ben katılırım....
    the horrors....!!!!yupyupyup!!!!
    josh..bebişim....
    Unknown said...
    Tam 2 aydır uğraşmama rağmen bi cd lerini getirtemediğim güzide grup :/
    Ayrıca She Is The New Thing klibi feci derecede yaratıcı olmuş mükemmel herifler sizi <3 ^^

Post a Comment