anasayfa | blog hakkında | yazarlar



turistlere müzik



Bazen en zor şey çok sevdiğiniz birşey hakkında yazmak oluyor sanırım. Çünkü hem öyle bir yazmalıyım ki herkes sevmeli diye düşünüyorsunuz, hem de çok abartırsam çok şey beklerler, ya sevmezlerse diye abartmadan objektif yazmak lazım gibi geliyor. Heyecanı saklamak zor.

Bir arkadaşımın tavsiyesiyle geçen senenin ortalarında keşfettiğim Chris Garneau'yu sadece 3 şarkısıyla sevmiştim birkaç ay öncesine kadar. Albümü çıkmıyordu, yakınımda konsere gelmiyordu, o 3 şarkının karanlık melankolisine tutunuyordum. Sonra albümünün çıkmak üzere olduğunu duydum, sonra bir blogda yeni şarkısı çıktı. Sonra youtube'da ilk klip göründü. Ve o sırada ben dayanamayıp bütün internetteki gizli bağlantılarımı kullanarak Absolutely Kosher (Sunset Rubdown, Frog Eyes, The Mountain Goats, Pinback vs)'dan çıkan Music For Tourists albümünü buldum. Albümü daha kapağından sevdim, evet:



Cici albümlü, eğlenceli fotoğraflı bir müzisyen olmasına rağmen, uyarmak gerekiyor, Chris Garneau içinizdeki tüm mutluluğu yiyip bitirebilir. O kadar güzel melodiler arasında kendinizi çok karanlık bir huzurda bulabilirsiniz. Piyano ve melankoli-sever ben, başkalarını uyarmadan mp3 koyamadım buraya..

Not Nice
Baby's Romance - Live in Tribeca 10/23/04

Beğendiyseniz devam etmek için alternatifleriniz:

- Myspace'ine gidip 4 şarkısını dinleyebilir, dinlemeyi sevdiği grupların listesinden dedektiflik yapabilirsiniz.

- Absolutely Kosher Records'taki sayfasından süper kapalı cd'sini ısmarlayabilirsiniz.

- Relief için çektiği videoyu izleyebilirsiniz.

- Websayfasına gözatabilirsiniz.

Posted by Adsız 12:13

1 Comment:

  1. Adsız said...
    Karanlık sularda gitgide dibe batmaya devam ediyoruz, önce Antony, sonra Perry Blake, en son da bu Garneau...

    Bitmesini de istemiyorum işin kötüsü...

    Teşekkürler MP3 paylaşımları için.

Post a Comment