anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Radiohead'in Yenileri

Birkaç gündür dikkatimi çekiyor da insanlar Radiohead'in youtube'a düşen yeni şarkı videolarını çok sık izliyor ve konuşuyor. Geçtiğimiz eylül ayında www.greenplastic.com sitesinin verdiği bir linkle 27 haziran 2006 San Diego, 29 ve 30 haziran Los Angeles Greek Theatre konser kayıtlarını indirmiştim. Bu konserlere ait 10 adet yepyeni Radiohead şarkısını sunalım(Ses kalitesi endişeniz olmasın). 2006 içerisinde toplam 13 adet yeni şarkı çaldılar ve yeni albüm bunların çoğunu içerecektir. Sabırsız fanatiklere selam. Buyurun;
Radiohead - 15 Step
Radiohead - Arpeggi
Radiohead - Bodysnatchers
Radiohead - Nude
Radiohead - Videotape
Radiohead - All I Need
Radiohead - Spooks
Radiohead - Bangers N Mash
Radiohead - Down Is The New Up
Radiohead - House Of Cards

Posted by serdarcharliebrown 14:09

5 Comments:

  1. !emona!d said...
    sabırsız bir radiohead fanı olmasam da çok sevindim bu uploadlara. 15 step çok güzel-çok radiohead'ce mi demeliyim- olmuşşş. teşekkürlerrr.
    Unknown said...
    of ishten cikinca odaya gidip indiricem, bir iki tanesini dinlemistim de bazilarini yeni goruyorum. redyohed istanbula gelse mesela diyorum hani. serdarbiziredyohedegotur =)
    Parizyen Ay Lambasi said...
    ay hepsini isterim, hepsini indireyim.
    super super
    serdarcharliebrown said...
    aman aman ben bu kadar sevineceğinizi bilsem daha önceden yapardım bu işi. şeyy bende yaklaşık 5 aydır falan varlar da.
    Dilara said...
    ne büyük bi hizmettir bu :D

Post a Comment