anasayfa | blog hakkında | yazarlar



végétal

Müzik bloglarında kendimi kaybetmişken bir şeyi farkettim, Emilie Simon hanım kızımız 2006da Vegetal adında bir albüm çıkardı ve ben hala indirmedim. Hemmen tabii koştum indirdim okudum ettim, sevindim mutlu oldum.



Albümün parçaları şöyle:

1. Alicia
2. Fleur de Saison
3. Le Vieil Amant
4. Sweet Blossom
5. Opium
6. Dame de Lotus
7. Swimming
8. In the Lake
9. Rose Hybridge de The
10. Never Fall in Love
11. Annie
12. My Old Friend
13. En Cendres

Kendi adını taşıyan ilk albümü gibi huzur dolu, cici bir albüm olmuş Végétal (bildiğin vegetable. ama fransızca daha karizmatik, kabul edelim). Ve tabii ki yine fransızca öğrenmek istememe neden oldu.


Websayfasına şuradan ulaşabiliyorsunuz. En cici kliplerden biri olarak da Emilie Simon - Flowers diyorum ben.

Posted by Adsız 19:36

1 Comment:

  1. ezgi said...
    ah émilie simon'u bilen çıktı diye dansetmek istiyorum! femme fatale kavırı desem, secret desem, le desert desem? yesem ben bu kızı...

Post a Comment