anasayfa | blog hakkında | yazarlar



albumIIInium of alimunIIInium


White Stripes severlerin dikkatine.

Evet sayın müzik-severler, sonunda bu da oldu: Bir kısım White Stripes parçası 'orkestral' bir biçimde yeniden yorumlandı! Hatta müzik marketlerde yerini aldı bile!!! White Stripes'ın bir zamanlarki plak şirketi, vazgeçilmezi XL'in de(XL kalesinin başındaki Richard Russel bilhassa. Şayet WS'nin gizemli, tekrar edici ve hipnotize edici müziğinin klasikle buluşması onun planıymış.) parmağının bulunduğu bu yapım; İngiltere'nin yeni-yetme(!)-klasik yetenekleri tarafından Londra'da kaydedildi(Ağustos 2005). Genelde parçalara kayda girdikleri gün yazmak gibi bir adeti olan White'ın parçalarının bir kompozitör, bir orkestra imzasıyla tekrarlanması yeterince ilginç zaten. Olaya tamamen destek veren WS'nin parçalarının yeni yorumları,'Aluminium' adı altında sınırlı sayıda üretildi(3,333 CD ve 999 plak-WS'nin 3 takıntısına dikkat). Playlist ise işte şu şekilde:

Aluminum (evet inanılır gibi değil. aluminium+klasik=?!?! derdim duymadan kesin)
I'm Bound To Pack It Up
Why Can't You Be Nicer To Me?
Astro
Never Far Away
Little Bird
Let's Build A Home
Who's A Big Baby?
The Hardest Button To Button
Forever For Her (Is Over For Me)

Genelde WS karması olan parçaların arasında bir de Jack White'ın 'Cold Mountain' filmi için yazdığı Never Far Away ve remix denince akla ilk gelenlerden Four Tet'in elini attığı birer parça da yok değil hani!!!

Çello, harp, flüt, klarnet, saksafon, akordeon hatta mandolin bulunan pek çok çalgı ve yeni bir White Stripes.
Benim büyüleyici bulduğum bu yeni yorumu merak edenler için, henüz download formatında bulunmayan(ya da benim henüz bulamadığım) parçaları tatmak için:

SADEDE GELİRSEK:
Alumiiinium Resmiii Siiitesi
MySpace Mucizesinin(!) Alumiiinium Kolu

Posted by !emona!d 17:02

3 Comments:

  1. Sarp* said...
    süper eğleceliymiş çok sewdim!! (:
    ________ said...
    YANNIZ O RESMI GÖRÜNCE BİRİ MAGICK HAKKINDA YAZI YAZDI SANDIM ÇÜNKÜ MAGICKIN SINGLE KAPAINA ILK BAKIŞTA ÇOK BENZİYO (YA DA BENIM KLAXONS OBSESSED BEYNIM )
    HIRT said...
    evet baya güzel olmuş bende 2 mp3 buldum ama üşendim buraya link yazmaya. zaten unuttum linkleri haha :)

Post a Comment