anasayfa | blog hakkında | yazarlar



marshmallow kisses



Bugün sizlere Hong Konglu bir ikili sunuyoruz sevgili okurlar. Peter ve Edine'den oluşan The Marshmallow Kisses, adı kadar sevimli indie pop yapan bir grup. O kadar sevimli ki, daha fazla lafa gerek yok diyerek mp3lerini koyasım geldi.

The Marshmallow Kisses - My Dear Giant
The Marshmallow Kisses - The best days we used to have

Açıkçası Çin japonya taraflarında başka ne gibi güzel şeyler var bunun gibi merak etmekteyim.

Başlangıç olarak The Marshmallow Kisses linklerini verelim:
Official Sayfaları
Myspaceleri

Posted by Adsız 01:51

5 Comments:

  1. Sarp* said...
    bende geçen gün bi japon'a denk geldim ama ayrıntılı bi bilgim yok konu hakkında tutarsam yazıcam yazısını :P
    Unknown said...
    beklerim valla. ben de nasıl olduysa dün bir hongkong bi japon keşfi yaptım. sonra sakinleştim ama =)
    Burcu said...
    ben indirmiştim albümlerini çok cici.)
    nóiway said...
    resimde soldaki bülent ersoy'un gençlik hali değil mi :p
    Adsız said...
    güsel tatlı bi ikili olmuşlar, ben albumlerini bulamadım, bana gonderebilicek biri var mı?

    karşılıgında gofretimden bi parca vericem :)

Post a Comment