anasayfa | blog hakkında | yazarlar



THE BLINDING EP !!!



Yeni başlayacak kış günleri, ne zamandır yeni bir kayıt bekleyen, paylaşım programlarında grubun canlı performanslarına dadanmış Babyshambles fanları için güzel geçeceğe benziyor. Beş şarkılık yeni Babyshambles EP'si The Blinding EP umarım fanları biraz yatıştırmaya yeter. The Blinding, Love You But You're Green, I Wish, Beg Steal Or Borrow, Sedative isimli parçalardan oluşan EP için fazla yoruma gerek yok. Artık oturmuş bir Babyshambles soundundan söz edebiliriz. EP 'yi dinlerken büyük süprizlerle karşılaşmayacağınızı belirtmeliyim ama özellikle The Blinding ve Beg, Steal or Barrow'da eğleneceğinizi garanti edebilirim. Tapanlar tapmaya devam edecek, burun kıvıranların burunları kıvrık kalacak. Grubun sevenlerine bir güzellikte biz yapalım ve EP'nin tamamını buradan indirebileceğinizi belirtelim .

Babyshambles/ EP / The Blinding EP / Regal, Parlophone-2006

Posted by lostgardens 19:02

9 Comments:

  1. !emona!d said...
    babyshambles geri döndü. YAŞASIN.
    Sarp* said...
    Lib's / 2 = :(
    your bloody friend said...
    link i vermen super olmus! artwork un bu olduguna emin misin? benim gordugum de pete in bir resmi var ve onun gozlerinde bant var. neyse.
    lostgardens said...
    Hemen düzelttim. Offical release kapağını koydum. EP'yi dinlemeye devam :)
    serdarcharliebrown said...
    özellikle link için çok teşekkürler.
    Şehirli Derviş said...
    +
    Adsız said...
    eskisi gibi sarmadı nedense yada dinledikçe güzelleşecek. i wish'i dinlerken nedense bob marley aklıma geldi. bende de ne biçim kulak varsa
    Adsız said...
    beg,steal or borrow istanbul'un son bi kaç günü gibi güneşli :)..
    'i love you(but you're green),yavaş versiyonundan farklı umdum dinlemeden,umduğumu da buldum..skag & bone'dakinden daha güzel olmuş valla.dinlerken gayet sponge bob'ı izler gibi oldum.sedative'i daha bi sevdim sanırsam.

    burunları kıvrılanlara naniiik!!

    çok teşekkürler link için /(*_*)\
    your bloody friend said...
    hadi crack partisi verelim.

Post a Comment