anasayfa | blog hakkında | yazarlar



THE CRIBS'İ SEVMEK İÇİN 8 İYİ NEDEN

THE CRIBS SEVMEK İÇİN 8 NEDEN:
ben artık bu blogun hızına yetişemiyorum. "O kadar underground ve indie" ki ne yazsam biliyor olucak MW ahalisi o yüzden ben de en sevdiğim (hmm kaçıncı oluyo sayalım, 1.Klaxons, 2.Libs, 3. Test Icicles..hah evet 4!) 4. brit grubun hakkında hiçbi şey yazılmamış olmasını fırsat bilerekten yes..cribs'i sevmek için 8 neden. bonus'u da hala sahip olmayan ilginçler için debut album downloadu. evet.

Photobucket - Video and Image Hosting

  • çünkü ingilizler.
    evet ingiliz olmaları başlı başına bir sebep değil mi? ingilizlerde doğuştan bir rocknroll karizması olmuyo mu? (tamam burda darkness ve keane'i unutun)
  • çünkü strokesu seviyolar.
    ah ulan dedirten post-is this it döneminde, ("leather jackets? so totally 2002." demeyin bana, ok new rave rocks ama strokes olmasa klaxons da olmıcaktı dimi) taaa 4 yıl önce ortaya çıkmış canım çocuklar cribs. hele debutlerinin heryerinden is this it gitarları fışkırmakta ama rip-off diil ilham mahiyetinde o kadar güzel o kadar retro ve o kadar tatlı ki..<3>
  • çünkü kardeşler.
    bloodtie rocks. kol, futureheads, howling bells blahblablablabla..evet üçü de kardeş! adlarını da açıklıyorum GARY, RYAN VE ROSS!! ve de GARY ve RYAN ikizler! (good charlottetan dolayı oluşan ikiz müzisyenler fobinizi yıkın millet)
  • çünkü tatlılar.
    evet bu baya fangirl'ce bi madde oldu ama napalım biliyosunuz imaj olayı da önemli..vintage chic + torn jeans (ki burda boxerın gözükmesi mühim) + torn cons + nerdy saç + 7/24 booze la dolaşmak - new york aksanı = the cribs. oh yeah.
  • çünkü naifler.
    evet cribs gelmiş geçmiş en naif gruplardan biri. debutden learning how to fight ya da the watch trick'i dinleyin ya da hiç farketmez herhangi bi cribs şarkısını dinleyin (ki zaten dinlediniz ve dinliyosunuz sanki daha epsi olmayan bi gruptan bahsediyorum bende ingilterenin en sevilen gruplarından biri sonuçta lol) sözler ve vokal o kadar samimi ve çocuksu ki böyle insanın ergenlik çağlarının soundtracki olmalı. sanki 16-17 yaşında bikaç tip toplanıp hiç bir ticari imaj vs kaygıları olmadan şarkı yapmışlar söz yazmışlar sonra da bikaç strokes albumu dinleyip kaydetmişler gibi. ikinci albumden Martell hele. ah.
  • çünkü rocknrolllar.
    hem de çok pis. nme ödüllerinde kaisersin masasına balıklama atlayan ryanın kıçını yarması mı, yoksa konserlerde paso stage dive yapıp ağzını burnu kanaya kanaya amfilerin üstüne çıkıp kendini paralaması mı, dunyanın en supper festival gruplarından biri olmaları mı (Ryan: I almost killed my brother on stage! -Reading 2004.) canlıyken harika olmaları mı, surekli sarhoş gezmeleri mi hangisini desem allahım bi ingiltereye temelli yerleşemedim ki.
  • çünkü ben seviyorum. (ve tim jonze)
    evet ben seviyosam siz de sevmelisiniz l'état cest moi var mı lan (şaka şaka) nmenin en bi selebriti yazarı, müstakbel eşim tim jonze çok pis bir cribs hayranı. kaç yıldır yırtınıyor cribs diye çocuk. sırf onun için bile sevmek lazım. çünkü nme'nin tim jonze'u hala köle olarak kullanıp kullanmadığına dair şüphelerim var. yazıktır sevinsin gariban. (buarada tim jonzeun nekadar şekilsiz bir kızla çıktığını görmek için buraya)
  • çünkü piçforkmedya sevmiyo.
    evet sonuncu ve en önemli madde dünyanın en "çirkin-gözlüklü-ve-bayık-değilse-neden-yüksek-puan-verip-hiçbizaman-kızarkadaşımız-olamadığı-gerçeğini-unutturabilecek-ego-masturbasyonlarımızı-engelleyelim-ki" sitesi, muhteşem, elitist, tamamen müzikal eğilimlerimi ona göre yönlendirdiğim YÜCE site piçforkmedianın cribs'in son albumune 3.00 vermesi. hele şu cümleyi okuduğum an cdyi parçaladım: "Their sloppy pub-rock is less deserving of ire, and yet no more deserving of a listen." wankers. hah.
DOWNLOAD:
hala sahip olmayanlar için (hmm..nerde oturdunuzu biliyorum..) THE CRIBS

RYAN JARMAN'IN KAISERS MASASINA DALMASI! SÜS OLSUN DİYE KOYMUYORUM İZLEMELİSİNİZ!!

Posted by ________ 16:05

4 Comments:

  1. !emona!d said...
    Cribs severim evet ama şimdi daha çok seviyorum:DD Yazı gel oku beni diyor, video için bir şey demeye gerek yok zaten, yeterince süper:D
    Sarp* said...
    haha süper yaratıcı yazı ellerine sağlık :P cribs'de süper onu söylememe gerek yoktu zaten :P
    Unknown said...
    piçforkmediyaya nanik diyoruz, yaşasın süper yazı.
    HIRT said...
    herkes demiş bende dicem: süper yazı. süper yazı. merhaba süper yazı. nasılsın? iyiyim süper yazı, sen nasılsın? bende iyiyim süper yazı. hımm. tamam o zaman.

Post a Comment