anasayfa | blog hakkında | yazarlar



The Crane Wife - bir albüm tanıtımı



Efendim, yeni 2006'nın son aylarında yeni albüm heyecanıyla başbaşaydık, ve beniim sabırsızlıkla beklediğim albümlerden biri olan The Decemberists'in The Crane Wife albümünü sonunda ele geçirdim, dinledim, yuttum. Aslında çok da birşey değil, albüm piyasaya 3 ekim'de yani yarın çıkıyor. Ama internet ortamına düşmüş, e ben de dinledim.

Çoğu zaman beni rahatsız eden şey, daha önce 2-3 albüm yapmış olan grupların yeni albümlerinin eski albüm dinliyormuş hissi vermeleri, hiçbirşey katmamış olmalarıdır. Bundan korkarak dinlemeye başladım The Crane Wife'ı, ve haksız çıktım. Hem yeni, hem eski, öyle bir karışım olmuş ki, sevdim, sevindim, paylaşmak ihtiyacı hissettim.

Crane Wife 3 tam bir Decemberists parçası, evet evet güzel bu albüm diye başlatıyor dinlemeye, sonra aslında üç parçadan oluşan ama ilk bölümü Decemberists'ten beklenmeyen bir atmosferde olan The Island-Come&See... geliyor. Sonra O Valencia ile hüzünlenmeli miyim dans mı etmeliyim emin olamıyorum moduna giriyoruz. Albümün kalanını dinledikçe hem eskilerden bir tat geliyor, hem de biraz daha alıştığımız Decemberists'ten sert ama yadırgamayacağımız yeni bir renk. Herkese tavsiye ederekten yazıyı bitirme niyetindeyim.


Buyrun parça sıralamasını da verelim:

1. The Crane Wife 3
2. The Island-Come & See/The Landlord’s Daughter/You’ll Not Feel The Drowning
3. Yankee Bayonet (I Will Be Home Then)
4. O Valencia!
5. The Perfect Crime #2
6. When The War Came
7. Shankhill Butchers
8. Summersong
9. The Crane Wife 1 and 2
10. Sons and Daughters



Grup hakkında daha fazla bilgiye ulaşmak için:
The Decemberists Official Websitesi
The Decemberists Last.fm
The Decemberists Myspace

Posted by Adsız 21:56

2 Comments:

  1. lostgardens said...
    tam dinleyemeden bilgisayarım iflas etti, ama şunu söyleyebilirim ki, dinlediğim şarkılar gerçekten çok başarılıydı.
    The Decemberists işte
    Pedro said...
    miette selamlar, seninle daha tanışamadık sanıyorum.(belki de görmüşümdür ama)bilimum yerlerde reklamımı yapmışsın(sosyomat), gördükçe seviniyorum..albümü daha yeni indirdim, dinliyip yorum yaparım bi daha...

Post a Comment