anasayfa | blog hakkında | yazarlar



BU YAZIcık ŞU GRUPLARI İPLEMEYENLER İÇİNDİR:


1-The Automatic
Dinleyin. Ama Neden?: Çok enerjikler, çok sempatikler. Aradaki soprano eleman kim çok merak ediyorum:)
Hangi parça: Monster
Çıkış: UK, 2005
Benzetme: Young Knives
Tür: indie.











2-Young Knives


Neden: Hem enerji dolu, hem de komikler. Dinleyen şahsa topraklama yapıyorlar fizik dilinde.
Hangi parça: Here Comes The Rumour Mill+The Decision
Çıkış: UK, 2005
Benzetme: The Automatic:))
Tür: indie indie.

3-The Cinematics

Neden: Hala dinlemediniz mi??
Hangi parça: Break
Çıkış: Glasgow-UK, 2005
Benzetme: Interpol
Tür: Post-punk, indie.

4- The Films
Neden: Bunlarda bir Arctic Monkeys havası var. Taklit olarak değil, hoş yani.
Hangi parça:Black Shoes
Çıkış:
?, ?
Tür: indie.
Benzetme(yaptık zaten): Arctic Monkeys


5-Elefant

Neden: Canınız sıkılmış olabilir. 'Hem isim de enteresan. Hem Petek yazmış bak dinleyelim o zaman.' şeklinde yeterince bahaneniz var:p
Hangi parça:Lolita
Çıkış: NYC-USA, 2004
Benzetme: Benzersiz:p(yani bulamadım)

Tür: gene indie, gene indie.

Posted by !emona!d 20:00

4 Comments:

  1. nordic.bug said...
    the automatic yüklemiştim ama dinlemiyodum, bu hafta bi göz attım ve pişman oldum.. şu fotoyu görünce de "oha falan oldum" :D..

    Young Knives ı bişey demeden geçiyorum gerek yok :D

    The Cinematics ve The Films sağda solda karşıma çıkıyo ama The X formatlı daha çok grup görmek istemediğim için geçtim bi göz atarız..

    ve son olarak bu kadar şeyi yazmamın sebebi.. ELEFANT.. dün gece kız arkadaşıma da söylediğim gibi top5 ıma uça kaça giricek gruptur, hatta bi albüm daha yapsalar da yazsam diye bugun aklımdan geçirdim (: lolita, misfit, sunlight makes me paranoid, black magic show, the lunatic, sirens.. şıp diye sayacağım şarkıları dinleyin dinletin efenim memnun kalacaksınız ((:

    ellerine sağlık petek bide :P bi ara bende şöle band-pack şeklinde kısa kısa bişey yazmak istiyorumm bi kaç birikti herneyse yazıdan daha uzun yorum oldu.. geveze ben :D
    Melodie said...
    The Automatic'e hastayız ailecek beğeniyle dinliyoruz.
    alan donohoe dansı said...
    CINEMATICSI IPLEMEYEN ÖLSÜN ZATEN
    serdarcharliebrown said...
    the automatic ve the cinematics benim de bay hoşuma gidiyor. young knives'ı pek sevemedim, elefant'ı da hiç hazetmiyorum. the films'i dinlemedim. hemen bulmalı.

Post a Comment