anasayfa | blog hakkında | yazarlar



¡Forward, Russia! Kim Tutar Sizi ?!

Bir saatten kısa bi süre önce üzerimden ¡Forward, Russia! (¡!) geçmesinin gazıyla birazcık abartıyo olabilirim belki ama bu sefer en sonda söylemem gerekeni şimdi söyleyerek başliicam yazıma, ¡! tam bi performans grubu. Hakklarında diğer bloggerlara fikirlerini sorduğumda bayaa farklı görüşler gelmişti. Bazıları "sağlam grup" derken, pek çoğu "tek albümlük abi uzun sürmez" diye düşünüyodu.. Bide benim gibi bi karasız kesim var tabii bazen kuru gürültüden ibaret olduğunu bazende gerçekten iyi olabileceklerini düşünen ama dün gece bu fikrim tamamen değişti. Pek umutsuzdum aslında herşeyin başında, vasatı aşmayacak bi performans bekliyodum ama yine de bi ses ¡! için kesin kararımı vermeden önce onları görmem gerektiğini söylüyodu.. Bide bunun üstüne Leeds'li bi arkadaş hemşehrilerini pek bi övünce bende kendimi elimde biletlerle buldum.

¡Forward, Russia! , 2004 yılında kurulmuş ve hemen ertesi yıl ilk single'larını yayınlamış çok yeni grup ve sahnede kendini bi köşeden ötekine vuran, yakalamakta gerçekten güçlük çektiğiniz vokal Tom, istisnasız her şarkıdan sonra ses teknisyenine küfür eden baterist Katie ve bu iki uç tipin yanında ne yaparlarsa yapsınlar sönük kalıcaklarını düşündüğüm Whiskas ( gitar ) ve basist Rob'dan oluşuyo. En dikkat çekici ve sinir bozucu özellikleri bütün şarkılarını sayılarla anmaları ki sahne ve seyirciler arasında "This song is called Six", "Give me ten buddy" , "Alright then we play sixteen now" gibi garip diyaloglara sebep olduğu tecrüblerle sabittir (: Müzikleri hakkında hala yorum yapabileceğimi sanmıyorum ama Test Icicles'ın dağılmasından sonra tarz olarak yakın oldukarlı gibi yerlerini de doldurabilirler gibi geliyo bana.. Performans videoları ve bi kaç mp3 leri aşağılarda biyerlerde olucak bi göz atmanızda fayda var derim.. Tadını çıkarın (:

¡Forward, Russia! MySpace
¡Forward, Russia!-Nine, Thirteen, Eighteen

¡Forward, Russia! live in Copenhagen Fotoğraf Arşivi
¡Forward, Russia! live in Copenhagen part.1 (video)
¡Forward, Russia! live in Copenhagen part.2 (video)
¡Forward, Russia! live in Copenhagen part.3 (video)

Posted by Sarp* 19:07

5 Comments:

  1. !emona!d said...
    materyaller süper. gitmiş kadar olduk, eline ayağına sağlık:D
    Unknown said...
    mükemmel =)
    Sarp* said...
    ya bu yazı hiç içime sinmedi meteryaller kurtarıyo sadece olayı gibi geliyo :roll:
    ________ said...
    AH ULAN
    serdarcharliebrown said...
    çok yaşa insecto.nórdico. ben de orada olmayı istiyordum. türkiye'ye gelsinler de istiyorum. aslında bu yazıyı da ben yazmak istiyordum. istiyordum istiyordum...

Post a Comment