anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Client @ Studio Live 16Eylül


Daha önce 2 kere Türkiye'ye gelmiş grup Client yine İstanbul'da, 16 Eylül'de Studio Live yeni sezon açılışında..

Studio Live, müzikseverleri yine sıradışı bir yolculuğa çıkarıyor. 16
Eylül'de Studio Live'da düzenlenecek Açılış Partisi'ne, efsane dörtlü Depeche
Mode'un 24 yıllık klavyecisi Andy Fletcher ile onun keşfettiği karizmatik ve
"cool" 3 kadın sanatçıdan oluşan The Client grubu konuk olacak. Yüksek teknoloji
fetişisti, "synthpop"u yeni bir boyuta taşıyan grup, farklı tarzlarıyla
müzikseverleri elektronika dünyasıyla buluşturacak.

"The Client", 90'lı yılların sevilen grubu Dubstar'ın üyesi Sarah Blackwood
tarafından kuruldu. Grup, erkek egemen DJ dünyasında alışılmadık sound'ları ve
çılgın müzik tarzlarıyla Andy Fletcher'ın dikkatini çekti. "Client A" (Sarah
Blackwood) ve Client B (Kate Holmes), dijital müziğin gelişmiş teknikleriyle
yarattıkları melodileri, keskin "elektro" ve geleneksel şarkı yazarlığı ile
bütünleştirerek, özellikle Avrupa'daki müzikseverlerin ve eleştirmenlerin ilgi
odağı oldu. Grup, yaptıkları mükemmel "elektro-pop"un yanı sıra kusursuz
giyimleriyle de Avrupa basınında adlarından söz ettirmeyi başardı. The Client,
mekanik "beat"ler, "kirli" ama "saf" melodiler üzerine giydirdiği bıkkın
vokallerle retro elektro'yu şanıyla yaşatarak; pop, dans müziği ve rock'tan
sıkılan müzik tutkunlarının beğenisini kazanıyor.

Biletix
Studio Live

Posted by nóiway 12:15

4 Comments:

  1. bozukplak said...
    harika !
    Unknown said...
    ya böyle istanbula geliyor herkes, metric falan diyorsunuz, sonra hırs yapıp burada konserlere gidicem sınıfta kalıcam ya ühühüh.
    ekim'e regina spektor yazısı rezerve ettim, ondan önce de birşeyler çıkacak inşallah.
    lostgardens said...
    yalnız daha önce 2 kere gelmemişlerdi. Ben onları 3 kere izledim bir keresinde Parkorman'da Tatu'nun altında (çok rezilce değil mi, yeni çıkmıştı debutları) Bir kere Babylonda, bir kere de Roxy de. Geçen senede gelmişler, ben gidemedim. Galiba bu 5. olması lazım
    nóiway said...
    doğrudur yalan diyemem..
    ben sadece neo-discotheque ekibinin daha önce 2 kere getirdiğini öğrendim..

Post a Comment