anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Karşıma çıkan çocuklar:BOY KİLL BOY



Uzun zaman oldu blog'a yazmayalı.Arkadaşlar hoş işler yapmışlar(nick you skinny prick'in toplaması,hırt'ın The horrors yazısı ve diğer arkadaşlarım(en baştan başaladığım için hepinizi yazamadım kusura bakmayın)Bende uzun zamandır bir toplama üzerinde çalışıyorum.Ama ondan önce sürekli önüme çıkan bir gruptan bahsedeyim.Boy Kill Boy adınada bu şeker grup bana göre son dönem İnterpol janrından geliyor. Amma velakin onlardan ayrıldığı noktalarda elbet var.Razorlight kadar meşhur olmaları gerekli zannımca .Bu grubu en son tekrar JMFH's Testbak toplamasında gördüm ve artık yazayım dedim.Aynı toplamada zaten çoktan fenomen olmuş(The Strokes,Arctic Monkeys,Clap Your Hands Say Yeah,Antony And The Johnsons(Hope There's Someone ki benim için son dönemin en iyi şarkısıdır)grupların yanı sıra sağlam başka gruplar da var.Bunun dışında Jose Gonzalez(bu adamı seviyorum) ,Blackbud(hoş grup ama yaftayı yerlerse iflah olmazlar) ve The Spinto Band(hııııım) gibi güzelliklerde var.Toplama fena değil.The All-American Rejects gibi salak gruplara da yer vermeseler daha da sevineceğim.Bir dakika ya.Biz Boy Kill Boy dan bahsetmiyormuyduk!!!O zaman onların Civil Sin adlı şarkısını dinlemenizi önerir ya da bir altta ki performanslarıyla(Suzie) sizi başlamanızı tavsiye ederim.(Bu arada solistin bakışlara bakın yandan yandan kıl herif:)

Posted by Şehirli Derviş 12:19

2 Comments:

  1. serdarcharliebrown said...
    "Civil Sin" fifa 2007 soundtrackinde, "Suzie" de fifa street 2'nin soundtrackinde yeralıyor. ea games de yakalamış grubu. hmmm blur aklıma geldi.
    Sarp* said...
    iyiymiş cidden ((:

Post a Comment