anasayfa | blog hakkında | yazarlar



KASABİAN ve Rock'n Coke


Rock'n Coke' u her fırsatta sevmediğimi söylüyorum.Ama tilki organizasyon bizler için bir grubu getiriyor.Evet Kasabian Rock'n Coke'a geliyor.Bir de Sisters Of Mercy yeni açıklananlar arasında.Valla gidecekler için bence en önemli grup Kasabian olmalıdır.Nedenini blog sakinleri iyi bilir.2004 çıkışlı kendi adlarını taşıyan albümleri çıktığı yılın bence en anlamlı albümüdür.İçinde aşk parçası olmayan Oasis'in bile bizden sonra en büyük Kasabian dediği(Bu ne kadar doğru tartışılır) ve dedirttiği albümleri sitelerinde ki ve Hyper Machine de dolaşan "Heroes" adlı parçaları bulundukları konumu ve müzikal mantığı koruyacağa benziyor.Ama Rock'n Coke'u Kasabian bile kurtaramaz o ayrı...
Not:Bende Kasabian ile ilgili uzun zamandır bir yazı yazmak istiyordum ama nasip olmadı.Umarım onlar gelmeden ya ben ya da blogdan her hangi bir arkadaş iyi bir yazı hazırlar.

Posted by Şehirli Derviş 18:57

4 Comments:

  1. Adsız said...
    radar live rock'n coke a bin basar demiştim :) ama böyle giderse tam tersi çıkabilir
    bozukplak said...
    bir derece teselli etti.ama bunca zaman strokes ,franz ferdinand ve goldfrapp hayalleriyle yaşayınca bu gruplarda pek mutlu etmiyor
    Adsız said...
    rock'n coke a placebo tek başına yeter.kasabian ,muse da severiz ama placebo rock'n coke u gidilmesi gereken festivaller kategorisine kolaylıkla koyabilmektedir.gitmeyenler pişmanlık duyacaktır.
    ________ said...
    SERGE PIZZORNO KALP BEN
    sakın yavşamayın on lan

Post a Comment