anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Morrissey'e 2 kala!


beklenen gün beklendiğinden de çabuk yaklaştı, geldi ve son 2 günüm var dedirtti..kimilerinin yıllarca süren hasretinin son bulacağı gün morrissey'i sahnede 1 saniye bile görmek o geçen yılların uzunluğunu o kadar çabuk silip atacak ki..acaba moz nasıl bir istanbul seyircisi beklentisiyle geliyor? ve bize ne masallar anlatacak, ne şarkılar söyleyecek? ilk kez geleceği bu şehirde aç bi seyirci bekliyo olacağı kesin ama umarım bu şehir de ona yakışan bi karşılığı verebilir..

neler dinleyeceğimiz konusunda derin araştırmalarım sonucunda şöyle sonuçlara ulaştım ki; 10 küsür konserlik avrupa turnesinde ve uzun bir ingiltere turnesinde moz'un dilindeki şarkılar aşağı yukarı aynı ve ilk konserden son konsere ufak değişikliklerle aynı liste devam etmekte..aslında bu çok üzücü ki biz istanbul, onla ilk keş buluştuğumuzda the smiths'ten başlayan 20küsür senelik bir beklentiyle orda olacağız..2006 Tour of the Tormentors'da uğranan şehirler ülkeler gibi her albüm sonrası bir uğrak değildi bu şehir..ve ben konserin muhtemel setlistini yazıyorum ama morrissey'den bize çok daha özel bir gece diliyorum hepiniz gibi..sıraları şaşsa da muhtemelen b-side lardan bir iki eksik dışında şaşmayacak bir setlist..

Panic
First Of The Gang To Die
Still Ill
The Youngest Was The Most Loved
In The Future When All's Well
I'll Never Be Anybody's Hero Now
Girlfriend In A Coma
You Have Killed Me
To Me You Are A Work Of Art
I Will See You In Far Off Places
Ganglord
I Just Want To See The Boy Happy
Let Me Kiss You
On The Streets I Ran
Trouble Loves Me
Human Being
At Last I Am Born
Life Is A Pigsty
How Soon Is Now?
/Irish Blood, English Heart

son çıkan the youngest was the most loved single'ından bir b-side olan ganglord'u buraya tıklayarak indirebilirsiniz..burda yazılanlar dışında çok şanslıysak -ya da ben şanslıysam- last night i dreamt that somebody loved me de dinleyebiliriz..

istanbul öncesi son konser 5 haziran'da pinkpop festivalinde verildi ve sırada istanbul var..herkes o gece orda olmalı ve morrissey'den gelen o yumuşacık esintiyi kapmalı, sonsuza kadar kalbine kapatmalı..


..he stole all hearts away!

Posted by nóiway 12:40

12 Comments:

  1. Unknown said...
    "Biz de bu arada Morrissey konserine geri sayalım, heyecanlanalım." derken bu kadar erken bir heyecanlanma beklemiyordum sevindim valla.
    kitsch insect said...
    heyecanlıydım yazyla birlikte morissey dinliyecedğim için ne kadar şanslı olduğumu hissettim.
    nóiway said...
    sahnedekiler şöle olacak

    Boz Boorer: Rhythm Guitar
    Matt Walker: Drums
    Gary Day: Bass
    Jesse Tobias: Lead Guitar
    Mike V Farrell: keyboard
    Unknown said...
    playlist'ten yana üzüntülerim var ısrarla...
    nóiway said...
    son değişiklikle başlangıca panic koydum..sadece son 2 festivalde söylediği bi şarkı panic ve burda da onunla başlasa mükemmel olur..
    Adsız said...
    setlist bana biraz kısa geldi moz'dan daha uzun bi setlist bekliyodum
    seyirciye bağlı olucak galiba.
    yine de görücez :) merakla bekliyoruzz
    nóiway said...
    festivalin resmi programında 23:00 - 00:30 görünüyo sahnede kalma süresi..ama sınırlar aşılabilir kimbilir..
    nóiway said...
    onlarca şarkının eksik olması için dua ediyorum!
    Unknown said...
    tek umudum listeler hakkındaki yorumların çok çelişkili oluşu.
    iki ihtimal var : ya alzaymır bu gavur konser izleyicileri ya da çok alkollüler.Birinin 4.hatırladığı şarkıyı öbürü 8.sıraya yazıyosa ben şüpheyle bakarım bu işe.Bi' ihtimal arada unuttukları ya da yanlış hatırladıkları şarkılar vardır...umuyorum.(He tabi kalkıp ''trouble loves me'',''panic''(yok artık!daha konserin başı bu!) yanlış hatırlanıyosa da hakkaten sinirden ağlarım orda yeni albümü dinleye dinleye.
    Unknown said...
    yok...malesef.20'ye yakın liste inceledim 3-4 şarkı anca değişik.Umuyorum kapanışta ''last night I dreamt...'' dinleriz.Bazı listelerde onu gördüm çünkü.
    nóiway said...
    ben çooook yaptım o liste inceleme işini..moz bizi sevmesse "ringleader of the tormentors" ımız olur!! severse de -the cure gibi- 3 saat yer yerinden oynar..nuclear bomb'ımız gelir armageddon'ımız gelir ola laa
    nóiway said...
    panic ardından first gang..tam isabet jhengie ;)

Post a Comment