anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Samimi her iş kendini belli eder:PİNHANİ


Mahlas ne kadar gizli kalırsa yapmak istediğin o kadar anlamına yaklaşır. Bu cümle benden PİNHANİ için kolayca denilebilecek bir cümledir. Daha hiçbir sitede ve mecmuada karşılaşmadan keşfetmiştim onları. Ama yazıyı onlar yavaş yavaş tanındıktan sonra yazmak istedim. Pinhani bir müzik grubu. İnandığın masallar adlı daha tazecik bir ilk albüme sahipler. Son derece mütevazı bir müzik yaparken kendilerinin de böyle olduğunu anlıyorsunuz. Sinan Kaynakçı ve Zeynep Eylül Üçer adlı kişilerin grubun tabanını oluşturduğu bu grupta gitarda Akın Eldes ve davulda Cem Aksel bulunmakta. Ve ayrıca http://www.pinhani.com/ adresinde albümlerinden 3 şarkıyı insanlarla paylaşmaktalar. Açık konuşmak gerekirse uzun zamandır kaliteli rock(pop-rock) dinlediğimi hatırlamıyorum. Bülent Ortaçgil ve Ezginin Günlüğü(Eski zamanlarından bahsediyorum) arası bir yerde duran ama değişik bir tat olan, insana rahatlık ve huzur duygusunu verirken kolayca hüzünlendiren bir albüm yapmayı başarabilmişler. Bunda Sinan Kaynakçı’nın yazdığı samimi sözler ve müziklerin yanı sıra Akın Eldes’in etkisini unutmamak gerekir tabii. Eğer bu günlerde albüm almak istiyorsanız bence Pinhani iyi bir seçim olabilir. Belki bariz bir sonbahar albümü olsa da benim için belki şu sıcak günlerde ruhunuza yaz yağmurları da yağdırabilirler.dreamanddown
istanbulda hele bi gel dön bak dünyaya

Posted by Şehirli Derviş 09:14

7 Comments:

  1. HIRT said...
    ben de bir pinhani yazısı düşünüyodum :) albümü "istanbul'da"yı dinler dinlemez aldım. hakkaten son zamanlarda dinlediğim en iyi türkçe albümlerden. özellikle "ben nası büyük adam olucam" muhteşem olmuş.
    Şehirli Derviş said...
    Hİrt sendende hiç bir şey kaçmıyor:)Gitmek lazımdı balans da ki konsere.Biz adanadayız.Siz "İstanbul'da":)
    nóiway said...
    çok çok çok sevdim kendilerini albümlerine koşuyorum en kısa zamanda..daha güsel işlerini diliyoum
    Unknown said...
    şurada da roportaj yapılmış kendileriyle..çok ilginç şeyler yok ama ilgilenen merak eden olabilir..
    Adsız said...
    I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
    »
    Adsız said...
    I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
    »
    Adsız said...
    ilk kiliplerini gördügümde cok begendim...
    diger sarkilarini dinledikden sonra bayildiiiiiiiiiiiim...
    yorumu ile sesi bukadar güzel olurmu.....
    onlari herzaman TV görmek istiyoruz....
    bol basarilar..

Post a Comment