anasayfa | blog hakkında | yazarlar



leaders of ma'D'chester..

Gelecekleri haftalar önceden haber alınmış, biletleri ilk günden kapışılmış, gençlik bayramı hediyesi , büyüleyici ses sahibi,tatlı mı tatlı grup elbow söyletiyor bana bu lafları..Öyle ki bu konserin babylon da olacağını duyunca yazık oldu diye düşünmüş, karalar bağlayıp oturmuş idim.Neyse ki herşey mükemmeldi hatta babylon seyircisi aştı kendini,pub&performance hall olmayı kavramakyolunda hayli büyük adım attı kanısındayım !
elbow u bilen bilir aslında..yani yaklaşık 17 yıllık bir geçmişe sahip lakin bu süreçte 3 albüm yayınlayabilmiş,müzikteki şişe dibi ruh haliyeleri, grup kariyerlerine de yansımıştır.zira 1998 de çıkarmaya hazırlandıkları ilk albümleri plak şirketlerinin Universal tarafından satın alınması ile sekteye uğramış,bu proje 2001 e dek rafta bekletilmiştir ..

bu kadar tarihçe yeter sanırım,biraz da konser gecesi aktarımı yapmak vaktidir.vakit nakittir diyerek 23.00 de kapı önünde aldık yerimizi ,Hakan Tamar la ısındık desek yeridir.Leaders of the free world 'den Station approach ile başlayan konser daha ilk şarkıdaki duruluk,yakınlık ve samimiyet dolayısı ile ilerleyen dakikalar üzerine çökmesi pek muhtemel hayal kırıklığı bulutlarını darmadağın edivermişti.red geliverdi sonra,fugitive motel ve forget myself aralarına serpiştirilen yeni albüm şarkılarıyla hayli dengeli bir setlist hazırlanmıştı diyebilirim.Stüdyo kayıdını pek beğenip canlı performans izleyince yüzünüzün düştüğü nice grup olmuştur.İnanması hayli güç ama teknoloji halt yesin, guy garvey meydan okudu tüm ses teknikerlerine,milyarlık aletlere:) konser seyircisiyle oluşturduğu sinerji deseniz mükemeldi,yani aramıza girdi forget myself söledi,hopladı zıpladı,ara sırada da 'everybody is still here?'diye bünyeleri yokladı:)
hım şarkı sonu encore anlarını ise 'blame the french' şekerlemesi ile tadlandırdı:)..bis de söylemeden uçar da gider diye kaygılandığımız the stops ve new born söylemesi de yaşattığı hoş süprizlerdendi..sanırım müzik ve performans açısından bu denli tatmin edici bir konser ardından kısa süre inzivaya çekilmeli,elbow'u sindirmeli, kayıtları tekrar tekrar dinlemeli,ardından durulmalı düsünülmeli..:)

Posted by Adsız 12:15

7 Comments:

  1. Unknown said...
    daha güzel özetlenemezdi...gerçekten çok güzel bi' geceydi.umarım ilerde doves'la birlikte izlemekte nasip olur... :)
    ayrıca playlist olayına katılıyorum gerçekten çok dengeliydi...peki o ''red'' nasıl bi' performanstı ben onun şokundayım hala.
    ________ said...
    cornelius'un avatarına bayıldım
    Unknown said...
    yazın efendim google'ın images bölümüne ''interpol norman'' diye sizinde olsun. :) ben hem interpol'ün hem norman'ın ayrı ayrı hastası olduğumdan vazgeçemiyorum bu avatardan.
    Adsız said...
    yahu lonelyangeldust benden söz etmemişsin.düet yaptık o kadar adamla :).he was a good GUY.
    nóiway said...
    zaten benim gidemediğim konserler de bu denli özel güzel olmasa şaşar şaşar kalırdım..şu an da şaşıp kalmış vaziyetteyim bu güzel konser anısına..pedro'nun süetini izleyememek acı..ama dostların eğlenmiş olması çok güsel..10 haziran mı?? sadece 3 hafta kaldı ola ola ;)
    ________ said...
    onun ismini norman die interpol forumundaki bi kız koydu yaa puhaa
    Adsız said...
    Really amazing! Useful information. All the best.
    »

Post a Comment