anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Eagle*Seagull



Bikaç gündür aralıksız dinliyorum Eagle*Seagull'ı. Harika piyano partisyonları ve bağıra çağıra söylenme potansiyeli hayli yüksek şarkıları ile paralize olmuş durumdayım. Art Rock demişler bunların yaptığı müziğe. Çok janr ayrımı yapamam şahsen. Kesin çizgilerle ayıramıyorum müziği. Neyse... Interpol, Arcade Fire, My Morning Jacket, CYHSY, Belle & Sebastian gibi gruplarla ortak noktaları var diyebilirim. Çok sıcak bi müzikleri var, çok davetkar. Çok güzel kullanılmış piyanolar hemen içinizi ısıtıyor. Vokaller de çok hoşuma gitti benim. Özellikle prodüksiyon konusunda bikaç heycan verici yenilik sezdim dinlerken bunları. Vokallerin iki kere ayrı ayrı kaydedilip stereo vokal oluşturmak mesela (anlatamadım biliyorum, dinleyince anlicaksınız). 2005 Ekiminde çıkan, kendi isimlerini taşıyan debut albümleri çok ses getirmemiş olsada dinleme fırsatını elde etmiş birkaç dergi 2005'in en iyileri listelerinin tepelerine yerleştirmişler Eagle*Seagull'ı. Hatta Lincoln Journal Star tarafından "Band Of The Year" bile seçilmişler. Siz şimdi bütün bu tantanayı unutun. "Your Beauty Is A Knife I Turn On My Throat" şarkısını açın, ve ilk notalarla birlikte içinize yerleşen o sıcacık duygunun yüzünüzde oluşturacağı tebessümün zevkini çıkarın. Buruk bir tebessüm...

YourBeautyIsAKnifeITurnOnMyThroat
Photograph
DeathCouldBeAtTheDoor

website: Eagle*Seagull

Posted by HIRT 00:24

2 Comments:

  1. nóiway said...
    şu your beauty is a knife olanı baya bi zaman önce takılıp bikaç kez ardarda dinlediğimi hatırlıyorum, sevmiştik demek ki..şimdi biraz daha detaya inelim bakalım hırt ne vermiş bize
    Unknown said...
    death could be at the door yaraladı beni derinden.bi' diğer yaralayan konuda soulseek'de albümün bulunmaması.

Post a Comment