anasayfa | blog hakkında | yazarlar



The Stewards

umut sahibi olmamız gereken bir türk grup, buyrun;

The Stewards 2005 in kışında bir sahil gezisinde gitarist alper-resim 2- ve bas gitarist ersel-resim 1- ortaklığında kuruldu..ilk ismi "Lisa Simpson Experiment" olan grup 5 kişi olan kadrosuyla Soundwave yarışmasında ufak tefek kazalar ve tecrübesizlik sebebiyle 5. olduktan (ve gitaristi Alper Kılıç "gecenin en iyi gitaristi" ödülünü aldıktan) sonra kayıplara karışıp toz duman oldu. Vokalistiyle anlaşmazlık sonucunu yollarını ayıran grup,klavyecisini de kaybettikten sonra yeni davulcusu Özdemir beyle vokal arayışına girdi..Çaldıkları şarkılara vokal bulamamaktan yakınan 3lü en sonunda vokal işini aralarında bölüşmeye karar verip "the stewards" adını aldılar ve yollarına böyle devam ettiler.Asla yerleşik bir müzik düzenine bağlı kalmadıkları ve dinledikleri bütün müzikleri çaldıkları özel parçalarda harmanlamayı amaç edinmiş grubun repertuarinda Smiths,new order,joy division,the the ve supergrass gibi gruplar başı çekiyor.kısa bir zamanda bi yerlerde çıkıp çalabilirler de,gizlenmeyi ve eşe dosta kayıtlarını dinletmeyi de uygun görebilirler kendilerine.alacakları reaksiyonlarla doğru oranda gelişecek bu..
ben lisa simpson experiment ismine ayrı bi bayıldım aslında ama ;)

mp3ler;
the stewards - some girls are bigger than others (the smiths cover)
the stewards - the boy with the thorn in his side (the smiths cover)
the stewards - don't panic (coldplay cover)
the stewards - love will tear us apart (joy division cover)
the stewards - twenty four hours (joy division cover) YENİ!!

türkiye'de smiths'den bu iki şarkıyı coverlayacak çok az grup var..the stewards'a teşekkürler, başarılar bolca..

Posted by nóiway 18:26

9 Comments:

  1. Adsız said...
    çok güzel iş çıkarmışsınız tebrikler arkadaşlar.
    Adsız said...
    yerim ben bu grubun basçisini :P
    nóiway said...
    this is not a place to make love :p this is a place to share something..love is something too..and something to share too..so, so yes you can make love here ;)
    Adsız said...
    yeme beni..
    HIRT said...
    love will tear us apart'ın girişindeki gitarlar reptilia'yı andırıyo fena halde. bana mı öle geldi yoksa :)
    HIRT said...
    fakat güzel olmuş beğendim. farklı olmuş gitar tonları çok yumuşak çok hoş. tebrik ediyorum.
    Adsız said...
    evet reptilia orasi,orasi tamamen doğaçlama gelişen bi partisyon zaten..o şarkiyı da çok severiz,gitaristimiz o anda onu çalmak istemiş orda çalmış..durum budur yani..tamamen bi gönderme,hırsızlık yok ;)
    HIRT said...
    ben öle bişey ima etmeye çalışmadım zaten. bende çok severim reptilia'yı bencede çok güzel bi gönderme olmuş. tekrar tebrikler. bi reptilia coverı istesem yüzsüzlük mü olur ;)
    Adsız said...
    valla çok isteriz öyle bişey yapmayi.. ama o şarkiya nasil vokal yapariz onu düşünmemiz lazim..eğer burda ben bu şarkiyi söylemek istiyorum diyen varsa gelsin vokalini yapsin,açiğiz böyle durumlara ;).

Post a Comment