anasayfa | blog hakkında | yazarlar



İki Şirin & Deli :: Feist & Laleh

bu iki şirin&deli bayandan ilki feist; tatlı sesiyle kalpleri okşayan, kings of convenience'ın know-how'ının ortasında şarkıyı dilini uzatarak hepimizi şöyle bi yalayıp eriten kanadalı..üçüncü albümü hazırlıklarında bulunan feist'in yeni albümünde bulunması muhtemel bi şarkı var elimizde "sea lion woman"..ben dinledim ve çok beğendim..bu kayıt ağustos 2005'te kanada'da Rehearsal Hall'daki performansında kaydedilmiş ve şarkı nino simone'nin "sea lime woman" adında eski bir şarkısının cover'ı..yine de feist'in söylediği şarkının ismi ona göre "sea lion woman"..öyle olsun biz karışmayalım da şarkıyı dinleyelim..
feist official site

feist - sea lion woman (live @ Rehearsal Hall)
extra!! feist - mushaboom (postal service remix)


bir diğer şirin ve deli bayan da bayadır buraya koymak istediğim fakat bi türlü yapmadığım ama şimdi feist'le birlikte iyi bi ikili olduğunu düşündüğümden yazıyo oldum laleh pourkarim..laleh, iran asıllı isveçli ve bu ilginç kültür karışımı kesinlikle onun yararına olmuş..ilk klibini izlediğimde sıcaklığına hayran kaldığım 23 yaşındaki küçük kız laleh'in şimdilik bi tane albümü çıkmış..2005'te yayınlanan ve kendi adını taşıyan albümden şarkıları ve videoları laleh'in kendi sitesinden dinleyebilirsiniz..videoların ise linklerini direk veriyorum..söylediklerinden hiçbirşey anlamasam da söyleyişinden ve hareketlerinden samimiyetini hissetmek güç değil..
laleh official site

laleh - storebror (fav!)
laleh - live tomorrow
laleh - invisible

Posted by nóiway 11:48

0 Comments:

Post a Comment