anasayfa | blog hakkında | yazarlar



Be Your Own Pet - 87lilerin gücü adına!


Arctic Monkeys'ten sonra şimdi de bu 20 yaş altı insanlar, herkesin bayıldığı şarkılar yapacak. Evet, ilk BYOPle tanışma durumum pek tabii nme'yle oldu, 17-year-old singer falan gazı veriyordu nme, sonra verdikleri cdlerden birinin içinden Bunk Trunk Skunk diye bir şarkıları çıktı 2 dakikacık ve de şarkıda gerçekten de karen o sesli azgın bir vokal "I'M AN INDEPENDENT MOTHAFUCKER AND IM HERE TO STEAL YOUR MONEY" diye bağırıp duruyordu ki arkada da hayvani şekilde çalınan davul ve de super gitarlar vardı. Sonra araştırınca bu arkadaşların zaten XL Recordings'ten çoktaaan "Damn Damn Leash" diye yakıp yıkan ep'si çıkmış bi de üstüne albumleri çıkmak üzere olduğunu öğrendim. BU 3 şarkılık ep'de bu kadar iş başarmış insanların albumleri 27 Martta raflarda olacak o gun en yakın cdciye saldırmayı düşünüyorum o yüzden. Bu Nashville'li quartetin hepsi müzisyen çoçukları olduklarından dolayı "ha şimdi anlaşıldı hype'ın nedeni" denilirse çok feci bişekilde sonunda tükürdüğünü yalattıracak cinsten bir öfkeye, enerjiye, yeteneğe ve attitude'a sahipler ayrıca. 87 doğumlu Jemina Pearl Abegg'in babası ünlü rock'n'roll fotoğrafçısı Jimmy Abegg. 88li Gitarist Jonas Stein'ın babası Mötley Crue'dan Vince Neil'ın menajeri. Basçı Nathan Vasquez ve davulcu Jamin Orrall'ın da babaları müzisyen insanlar. Yani genetik bir yetenek de söz konusu olabilir. Yeah Yeah Yeahs'e benzetilmelerinin bir başka nedeni de enerjik sahne performansları, pek tabii Jemina'nın bir saniye aynı yerde durmaması, karen o'ya benzeyen çok pürüzsüz ve duru ama aynı zamanda deli gibi böğürmesine engel olmayacak güzellikte sesi, davul ritmlerinin ve gitarların garage-rocktan punka uzanan sert ama melodik yapısı vs vs..Yalnız bunlar yaşlarının verdiği delilikle çok daha genç bir hava veriyorlar müziklerine kanımca ki bu da onları yyy'ten daha agresif bir grup yapıyor. Tabii yaşıtlarım olmaları dolayısıyla 78li Karen O'dan daha çok kanım ısındı bile Jemina'ya. 59 saniyelik "Let's Get Sandy(a very big problem)" ve de son single "Adventure" kısa zamanda kavuşacağım BYOP albumunun guzide singleları. Ben bir link bulamadım malesef ama en kısa zamanda bikaç şarkılarını uploadlayıp buraya koymayı görev edinmiş bulunmaktayım.

edit:rapide uploadladım bunlar da linkler,
be your own pet - adventure
be your own pet - damn damn leash
be your own pet - hilmont avenue

Posted by ________ 11:50

3 Comments:

  1. swedish afro said...
    87lileri seviyorum..bunları da sevicem ;)
    HIRT said...
    süperler zaten sevmeyen salaktır :)
    sarp said...
    hiç beklemediğim kadar iyi.. sevdim kerataları :D

Post a Comment