anasayfa | blog hakkında | yazarlar



" I'm what you de....sire sire ! "

Bugün pitchfork'a göz gezdirirken inceledikleri iki tane single ın aynı zamanda download edilebildiğini gördüm. İkiside hiç adını duymadığım gruplar: "caUSE co-MOTION!" ve "The Grates". Özellikle ilk grubun ismi beni benden aldı! :) İki şarkıda da belirgin bir retro havası var. "Zaten son 7 yıldır rock adına çıkan her şey retro değil mi ki?" diceksiniz belki ama bunlar farklı. İkiside son derece eğlenceli ve ikiside gerek kayıt olsun, gerek vokaller laid back bir anlayışla çalınmış belli oluyo ki. The Grates teki solist kız bana Karen-O yu çağrıştırdı vokal tarzı olarak. Genel soundda da bir White Stripes havası var. caUSE co-MOTION! ise biraz daha farklı. Garaj soundu üzerine beach boys-punk karışımı gitarlar ve Howlin' Pelle Almqvist ve Julian Casablancas arası bir erkek vokal. Hoş, eğlencelik şarkılar valla beğendim şahsen. Indie playlistlerde yer bulmaları hiç de zor değil. Bi denemenizi öneririm.

link:::::::::http://pitchforkmedia.com/tracks/05-12-16.shtml

Posted by HIRT 01:25

1 Comment:

  1. !emona!d said...
    Onu bunu bilmem The Grates'e bayıldım!!!

Post a Comment